torsdag 19 maj 2011

Rastlös

Är så fruktansvärt rastlös just nu. Och det värsta är att jag inte orkar ta tag i det, men det är bara för jag har massa "måsten" jag måste göra. Lät inte det ganska vuxet? Oj oj. Znark. Imorgon blir det finbesök i form av Västerås-folk och då ska det skakas rumpa på BJ:s bland annat! Woop woop.

Men för att göra en lista, främst till mig själv, över vad jag har kvar att göra innan det blir sommarlov (god bless)!

  1. Få godkänt på miljötekniks-duggan
  2. Göra en opponering på en LCA
  3. Plugga matte
  4. Plugga beräkningsvetenskap, utan att datorn dör
  5. Skriva matte-tenta
  6. Revidera vår LCA
  7. Skriva ber.vet-tenta

Inte så farligt?
Attans att Maria är på bio ikväll, annars skulle jag sprungit dit och lånat den 4e True Blood-boken. Kliiiiiar i mina fingrarrrrrrr attt fåååå lässsaaaa dennnn........Ger även uppenbara stavproblem. Hmm.

PUSS Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar