måndag 23 maj 2011

Inspiration

Jag är en person som behöver väldigt mycket inspiration. Det kan handla om hur jag vill klä mig, personliga råd eller vad som helst. Det är därför som jag så maniskt lyssnar på dokumentärer eller sommarprat eller what ever. Det ger mig saker att tänka på. Jag blir fullständigt knäpp när jag inte har saker att tänka på, utan måste gå och reflektera över mig själv hela dagarna. Mitt undermedvetna börjar spinna iväg åt något håll som bara gud vet (även om jag inte är troende så är det kul att slänga med termen) och så bara eskalerar det. Så nu tänker jag ge order till mig själv att minst en gång i veckan kolla/lyssna på något vettigt. Doutor Linda, eller översatt från portugisiska: Doktor Vacker. Fint språk det där! ;)

PUSS Linda

2 kommentarer:

  1. Hemlig beundrare2011-06-02 14:24

    Hur vore det att tänka mer som en tomat. Hur bra har dom det egentligen? Vart bär deras tankar när de bara får hänga rakt upp och ner och besprutar av diverse gifter som gör att alla är jämlika!

    SvaraRadera
  2. Se på stjärnorna i himmelen mitt barn, och du skall få den inspiration du så länge sökt.

    SvaraRadera